چشمه های آب گرم سرعین_بخش پنجم

چشمه های آبگرم سرعین

چشمه های آبگرم سرعین


در بخش های قبلی توضیحات کاملی درباره چشمه های شهر سرعین، اهمیت گردشگری و خواص آن ها دادیم. اکنون در بخش پنجم معرفی چشمه های سرعین همراه ما باشید.

 

چشمه آب گرم ارجستان:

از معروفترین چشمه‌های آب معدنی اردبیل می‌توان چشمه آب معدنی ارجستان را نام برد. این چشمه معدنی مشابه نمونه‌های دیگر، از مجتمع های چشمه آب گرم سرعین نمی باشد، در فاصله 21 کیلومتری سرعین و 12 ‌کیلومتری اردبیل، روستایی به نام ارجستان قرار دارد که یکی از جاذبه های طبیعی در غرب استان اردبیل است. چنان که قصد دارید تجربه‌ی آب‌گرم در محیط آزاد طبیعت را داشته باشید، بی تردید انتخاب‌ شما «آب گرم ارجستان» است که به دلیل خاصیت های بی‌ بدیلی که در التیام انواع مریضی ها  دارند، شهرت پیدا کرده‌اند. آب‌های معدنی ارجستان با دمایی حدود 10 تا 15 درجه سانتی‌گراد از داخل زمین می‌جوشند و به دلیل اینکه بی‌بو، گازدار و دارای طعم گس هستند به شکل نوشیدنی‌های گوارا هم استفاده می شوند. آب معدنی چشمه‌های ارجستان به دو صورت مورد  بهره برداری می شوند. در حالت اول، این آب به وسیله کارخانه‌های حول روستا مثل مس کوه برای آشامیدن، بسته‌بندی و توزیع می‌شوند و در حالت دوم به صورت چشمه‌ای دایمی، که بر روی آن حوضچه سیمانی سرپوشیده‌ای ساخته شده، مورد استفاده بومی ها و گردشگران قرار می‌گیرد.

استخر آب گرم هتل رویال پارک:

ویژگی های درمانی چشمه های آب گرم معدنی به علاوه آرامشی که به افراد می بخشند، سبب شد که هتل چهار ستاره رویال پارک، که از مدرن‌ترین و مجهز‌ترین مجتمع ‌های آب گرم سرعین است در اوایل سال 97 در مجاورت یکی از بهترین چشمه های آب گرم سرعین، یعنی گاومیش گلی، افتتاح شود. علت پدیداری چشمه گاومیش گلی، تماس آب حاصل از برف‌های آب‌ شده قله کوه سبلان با سنگ های ماگمایی گدازه‌های آتشفشانی در لایه‌های زیرین زمین است که باعث جوشیدن آب گرم از این چشمه می‌شود. آب این چشمه خواص درمانی فوق العاده ای دارد و املاح معدنی این آب به وسیله پوست سریع جذب شده و به درمان قارچ و بیمارهای پوستی دیگرسرعت می دهد. خواص درمانی دیگر این چشمه شامل التیام دردهای مفاصل، مریضی ‌های پوستی و گرفتگی عروق است. این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین مجتمع های آب درمانی خاورمیانه و اولین عضو ایرانی اتحادیه آب‌های درمانی جهان و تحت نظارت این سازمان است. هتل رویال پارک  یک هتل شیک با بخش های VIP، رستوران، آرایشگاه، اتاق بازی کودکان و یک باشگاه بدنسازی مدرن است. همینطور دارای 13 استخر خصوصی و عمومی است که استخرهای آب‌گرم، تفریحی و کودکان به صورت جداگانه قابل استفاده هستند. تجهیزات رفاهی دیگر آن شامل بوفه و کافی‌شاپ و پارکینگ هستند. آبگرم هتل رویال پارک در خیابان دارایی سرعین قرار دارد.

آبدرمانی رویال پارک سرعین

آبدرمانی رویال پارک سرعین

چشمه آب گرم قره ‌سو:

استخر آب گرم قره ‌سو تجربه ای خوب است. فضای رو بازش و دمای زیاد آب، در مقایسه با چشمه‌های دیگر متمایزش کرده. این چشمه به اعصاب ‌سویی نیز مشهور است و از غربی‌ترین چشمه های آب گرم سرعین به شمار می‌آید. دمای چشمه آب گرم قره‌ سو ۴۴ درجه سانتیگراد است و جریانی دایمی در سطح زمین دارد. این آب دارای  طعم گسی و بی‌رنگ است. آرامش اعصاب و تسکین دردهای روماتیسمی از خاصیت های درمانی این چشمه است.

شما می توانید جهت خرید بلیط آبدرمانی رویال پارک یا رزرو استخر خانوادگی از طریق سایت تخصصی سرعین پول اقدام به رزرو و خرید بلیط نمایید.یا با شماره 09384503113 تماس حاصل نمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید:09144503466