قیمت هتل های جکوزی دار سرعین

قیمت هتل های جکوزی دار سرعین

قیمت هتل های جکوزی دار سرعین


هر خانواده ای قبل از این که به سفر برود، برنامه ریزی های مختلفی را  انجام می دهند. اول از همه انتخاب مقصد سفر است. بعد مسئله اقامتگاه یا هتل جکوزی دار در سرعین می باشد . در سفر از چه مکان هایی بازدید کنند؟ چه تفریحاتی انجام دهد؟ مهم تر از همه چه مقدار بودجه برای سفر خود کنار بگذارند؟ چقدر از این بودجه را صرف هزینه اقامت در هتل یا هتل جکوزی دار بکنند؟

برای این کار باید قیمت اقامتگاه های مختلف شهر مقصد را بدانند. بعد نسبت به بودجه خود اقامتگاه مورد نظر خود  اعم از هتل ،هتل آپارتمان در سرعین ،هتل جکوزی دار در سرعین یا سوئیت آپارتمان در سرعین را انتخاب کند.

اگر سرعین را برای مقصد سفر انتخاب می کنید بهتر آن است که از قیمت انواع اقامتگاه های آن آگاه شوید.

هتل چهار ستاره پدرام یکی از بهترین هتل های سرعین می باشد که در داخل هتل یک مجموعه استخر خانوادگی دارد که به لحاظ کیفیت سفر و راحتی اقامت چه لحاظ تفریحی بودن و لذت دوچندان از مسافرت را برای شما میهمانان به ارمغان می اورد.

اتاق شرایتون این هتل دارای یک یا دو تخت دو نفره است. دیوارهایش با کاغذ دیواری پوشیده شده است. مجهز به مبلمان، بالکن و حمام شیشه ای است.

قیمت هتل آپارتمان های جکوزی دار سرعین

هتل آپارتمان های جکوزی دار سرعین انواع مختلفی دارند. بسته به کیفیت و امکاناتی که ارائه می دهند، قیمت آنها با هم متفاوت است. نرخ بعضی از بهترین هتل آپارتمان های سرعین در اینجا آورده می شود.

هتل آپارتمان  جکوزی دار آناهیتا سرعین از شبی  دو میلیون تومان شروع می شود.

واحدهای یک خوابه، چهار تخته معمولی آن با امکانات کامل، به قیمت 600 هزار تومان اجاره داده می شود.

واحدهای دو خوابه آن شبی 500 هزار تومان است.

هتل آپارتمان آناهیتا دو نوع سوئیت هم برای ارائه دارد. سوئیت آپارتمان آن همراه با امکانات کامل ۳۵۰ هزار تومان اجاره داده می شود. و سوئیت خانوادگی که مختص یک خانواده دونفره است، شبی ۱۶۰ هزار تومان است.

هتل آپارتمان پارمیدا نیز یکی از هتل آپارتمان های خوب سرعین است. قیمت واحدهای آن از 800 هزار تومان شروع می شود.

واحدهای دو خوابه آن دارای دو اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام است. شبی ۲۵۰ هزار تومان است.

واحدهای تک خوابه با امکانات کامل، شبی 600 هزار تومان اجاره داده می شود.

اتاق استاندارد دوبلکس  جکوزی داراین هتل آپارتمان شبی 2500 هزار تومان است.

رتبه بندی هتل و هتل آپارتمان های سرعین

همان طور که توضیح داده شد، تفاوت هتل و هتل آپارتمان های سرعین در میزان امکانات و خدماتی است که به مسافر ارائه می دهد. این تفاوت بین خود هتل ها نیز وجود دارد. میزان امکانات و خدمات ارائه شده توسط هر هتلی مشخص کننده تعداد ستاره های آن هتل است. در واقع ستاره های هتل بیانگر کیفیت و میزان خدمات ارائه شده در هر هتلی هستند.

اما در مورد هتل آپارتمان باید گفت که هیچ لزومی برای داشتن امکانات و خدمات خاص هتل، ندارند. برای همین رتبه بندی خاصی در مورد آنها وجود ندارد. ولی باید دانست که بعضی از هتل آپارتمان ها امکاناتی در حد هتل های چهار ستاره در اختیار مسافران می گذارند

شما میهمانان عزیز می توانید جهت رزرو هتل استخردار در سرعین ،هتل جکوزی دار در سرعین،رزرو استخر خانوادگی در سرعین،رزرو جکوزی خانوادگی در سرعین را سایت سرعین پول بصورت انلاین و امن با خیال راحت انجام بدهید.

هتل استخردار آناهیتا در سرعین

هتل استخردار آناهیتا در سرعین

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید:09144503466