ویژگی های آبگرم های طبیعی سرعین

ویژگی های آبگرم های طبیعی سرعین

ویژگی های آبگرم های طبیعی سرعین


ویژگی های آبگرم های طبیعی سرعین

آبگرم طبیعی یا چشمه آب گرم طبیعی شهر توریستی سرعین، یکی از مقاصد گردشگری محبوب و خاص در کشورمان ایران است. این آبگرم های طبیعی که تعداد زیادی در دامنه کوه سبلان بطور خاص چند نمونه بکر و با کیفیت آن در شهر توریستی سرعین که به دلیل خواص درمانی و آرامش بخشی که دارند، برای افراد زیادی جذابیت دارند که در ادامه به تعدادی خاص از انها اشاره خواهیم نمود.

بین ویژگی های یک آبگرم طبیعی در سرعین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. دمای آب: آبگرم طبیعی دارای دمای بالایی است که معمولاً بین ۳۷-۴۲ درجه سانتیگراد است.

2. خواص درمانی: آبگرم طبیعی به دلیل حاوی مواد معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم، خواص درمانی زیادی دارد. این آب می تواند به درمان بیماری های مفاصل، بیماری های پوستی، بیماری های گوارشی و بسیاری از بیماری های دیگر کمک کند.

3. طبیعت زیبا: آبگرم طبیعی معمولاً در مناطقی با طبیعت زیبا و دلنشین قرار دارد، که این مکان ها را به یک مقصد گردشگری محبوب برای تفریح و استراحت تبدیل کرده است.

4. فضای آرامش بخش: این منابع آبگرم طبیعی دارای فضایی آرامش بخش و روح نواز هستند که به شما اجازه می دهد تا از زندگی شلوغ و پر هیاهوی خود فرار کنید و در فضایی آرام و آرامش آمیز استراحت کنید.

5. فعالیت های تفریحی: در بسیاری از منابع آبگرم طبیعی، فعالیت های تفریحی مختلفی مانند شنا، ماساژ، جلوس در سرسرای آبگرم و … در دسترس هستند که برای گردشگران جذابیت دارد.

6.شهرستان سرعین دارای چندین چشمه آبگرم طبیعی بکر می باشد که در چندین سال گذشته تعدادی از انها مدرنتر و با کیفیت عالی از میهمانان پذیرائی می کنند ولی در بین آبگرم ها چند مورد هست که بصورت سنتی به میهمانان عزیز خدمات ارائه می دهند یکی از انها سلطان آبگرم های شهر سرعین گاومیش گلی می باشد که با خواص شگفت انگیز خود پذیرای سیل عظیمی از میهمانان عزیز می باشد.

ویژگی های آبگرم های طبیعی سرعین

ویژگی های آبگرم های طبیعی سرعین

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید:09144503466